sitter hos amanda

hallåja :)
sitter hos amanda nu, vi planerar lite till sommaren (a) så himla bäst det kommer bli! :)
ialla fall så skolan va bajs tråkig idag, jag och amanda va emos hela förmiddagen -.- för vi hade inte sovit nåt inatt typ, asså seriöst jag somnade typ vid 1 halv 2 inatt, jävligt kul när man ska upp halv 7 på morgonen. fett tråk :s
men jaja, det va matte första timmen. shit det suger, plus att lampan inne på toaletten inte funkade. fuck off, jag älskar *host* matte! sen va det engelska, oförberettprov omg, shit hoppas det gick bra! men jaja, sen tyska och fick reda på provet, hade 86/102 poäng, alltså vg! fy, stolt över mig själv vafan! :)
sen kemi, omg det suger hårt :o seriöst, fattar aldrig nåt?! jag menar vem fan bryr sig om typ atomer och skit? inte jag ialla fall.
sen typ lunch, inte så god mat idag, men det går ner det också! sen så va det idrott, hade orientering, sprang med viktor och marcus. vi sprang en röd runda, trodde jag skulle dö :o stackars mig vafan :(
ialla fall så hade vi syslöjd efter, nästa gång blir jag färdig med shortsen.
slutade sen och då åt jag och sen drog jag och amanda ner och gick lite på 'stan', sen så blev det till att hem och planera lite :)  jag ska hem nu och byta om och sen bär det av till burseryd och träna! fyfan va skönt, hihi :)
skriver väl när jag kommer hem om jag orkar! (a)
puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0