sitter hos ebba och fixar lite saker

häällo there! :D
sitter hos ebba nu, vi haqr precis tagit massa fula jävla bilder, tagit bort alla typ. har bara några stycken kvar. men ialla fall så va skolan ganska seg idag. asså jag är lite osocial mot ebba nu men hon spelar fan på min mobil ju, haha ^^ så kan berätta om vad jag har gjort i skolan idag!
först va det matte, asså det suger :s fattade ingenting av vad vi skulle göra, kommer inte ens ihåg vad vi gjorde, plus att jag inte kunde ha mobilen med mig eftersom jag inte har nån ficka idag, fett surt där asså :o
sen va det engelska, fick reda på betygen. fick en g i engelska, typiskt .. blivit sänkt vafan, hehe busigt :o men i tysk ahar jag höjt mig till vg, hoppas på bra betyg nu när man slutar åttan! sen blir man fan äldst på skolan, fyfan kommer bli bifff! :D
ialla fall sen va det tyska, det gick bra idag. jobbade faktiskt, och när man har ett skpligt bra betyg gör det att man typ jobbar bättre, kanon! men ialla fall så sen va det kemi, vi hade läxförhör. hade fan inte övat nåt, inte ens haft hemma boken ju, ofta jag suger :s kommer få typ g i kemi, men vem fan bryr sig? asså det suger anyway ändå liksom! lunch sen efter det, fick bränd pizza, så ofräsch va den ;s gick hem och packade efter man ätit för hade gympa direkt efter maten, så aa. mamma va hemma, och såhittade jag en kexchoklad i kylskåpet. åt halva den och sen så aa, gick till gympan och hade utegympa! spelade fotboll, det va fett nice! först hade vi småmål och då va det jag, mirson, viktor och linda i ett. sen så hade vi stora målen och då gick vi ihop med några stycken. orkar inte skriva alla namn, ahha :D men jaja, vi vann ofc!
sen så va det syslöjd, as nice för är färdig så kunde liksom inte behöva göra nåt. men flätade ett band till mig och amanda, ahha :D ganska fina färger va det, hihi. men ialla fall så sen så gjorde jag inget mer, slutade sen och då gick jag hem och lämnade väskan och sen drog jag til skolan igen för att hämta ebba. hih,, och dååå skämde jag ut mig för en i hennes klass :D hahahahah, fyfan va roligt! men jaja, sen så gick vi hem till ebba. as nice! värsta fina vädret ute, härligt yeah!
nu ska vi gå ut med ebbas lilla *host* hund, hah.
men skriver när jag kommer hem istället för nu har jag varit riktigt osocial mot lilla ebba här asså.

puss frida






- hej tjockis!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0