ska nog dammsuga mitt rum nu fan

hejsan.
inte alls glad nu, vi förlorade matchen. men dom spelade fan tråkig fotboll som jossa sa. dom bara sköt hela tiden! asså inte alls kul. det va bara vi backar som fick spela typ, och toppen va hur bra som helst. asså hon va överallt hela tiden! :s men aja, det va la nice. ialla fall så förlorade vi. men aja skit samma, bara att tagga till nästa match hörni!

nu så sitter jag här och lyssnar på håkan hellström, han är ffan skit bra! gjort en lista på spotify med bara hans låtar, hahahah. jag är coolast (a)
ialla fall så vet jag inte riktigt vad jag kan göra nu, så jag ska nog dammsuga mitt rum. för det ser fan ut som ett helvete, asså shit. helt dammigt, typ världens största dammråttor och allt. inte kul vafan :s
skriver kanske senare, vet inte riktigt.

puss
frida

klicka här för att lyssna på listan



kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0