tårta omg, as gott

shoo. sitter här, ska fixa mitt rum. för det ser förjävligt ut här, en extrasäng mitt på golvet och fett mycket kläder i min säng. jaja, lisa va ialla fall här innan!
nu spelar hon match, mot anderstorp. LYCKA TILL BABE! jaja, asså jag ska möta dom i serien iår, shit så pinsamt för jag är dålig ;$
men jaja, min mage gjorde as ont innan, pinsamt. aja, shit the same. nu ska jag fixa sängen och så. sen kasnke beställa lite kläder? eller ialla fall skriva upp lite vad jag behöver (a)
men jag har ju glömt av att skriva 5 saker vafan, får göra det nu då :)

4 dagar jag räknar ner till:

1. skolavslutningen - 15 dagar
2. göteborg med amanda - 16 dagar
3. min födelsedag - 125 dagar
4. julafton - 214 dagar

hihi, hade inga fler dagar jag räknar ner till. så det blev bara 4 :D
men jaja, ni får nöja er! :)

puss
frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0