fest hos ebba

hejsan,, förlåt att jag inte skrev igår. men när jag kom hem från skolan så sov jag och sen drog jag till ebba.
vi satt vid datan och gjorde typ ingenting när jag kom dit, sen kom jenkan och då åt jag och ebba,, så sen så skulle vi välja kläder. shit vi va inte färdiga när oliver och john kom. men ialla fall så fixade vi oss och så. sen så började det (a) hahahh. nej men ialla falll så kom det folk sen. musik, dans och en hög med roliga människor är allt som behövs! det va super kul, tyckte jag ialla fall. först va det la lite lamt, men sen så kom frida igång med sin dans (H)
hahahahh, nej men det va softisch :)
sen så aa, vi gick väl och la oss vid halv 2-2 typ, jenkan sov också över hos ebba, myspys.
sen vaknade jag vid halv 10 idag, sen så vaknade ebba och jenkan allt eftersom :)
nu så har jag och ebba precis ätit, lasagne, det är fetegott! så nu vet jag inte vad sm händer riktigt?!

puss frida

+ några bilder från igår


~ hehe, snusar bilar (a)


~ häey oliver


- yeah häey sötisar



- coolingar


- fan va cool jag är (H)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0