blev inte så mycket ändå

Jag köpte ändå inte så mycket i Halmstad!


Joggingbyxor - Cubus


Skjorta - Cubus


Svarta jeans - Cubus


Spetstrosor - MQ


Mascara - Lindex (stödjer bröstcancerfonden)


Stor mugg - Indiska

+ Ett par sjukt söta tofflor från H&M, men dom är nere och orkar inte springa och hämta dom! :)

Nu tror jag inte att det är nåt jag missat faktiskt, men whatever!

Igår gick vi på stan rätt länge, då köpte jag bara tofflorna, och idag när vi hade bråttom hittade jag allt annat, sjukt nice! :D
Igårkväll så spådde Lotta oss, haha! Nu vet jag vem jag ska gifta mig med, bli tillsammans med, leva lyckligt med och allt sånt där! Nice :)
Idag åkte vi hem vid ett, så jag och mamma har bara suttit hemma sen dess, jag har sovit och så, men aa! Men btw, så tog jag inga bilder i Halmstad, men det får bli lite bilder imon typ :)

Nu ska jag ner, så blir det nog att jag och mamma delar på en fet pizza, soft? Oooohja! :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0