löpträningen tog livet av mig nästan

Heeerreguuud! Hemma nu efter en fet jävla löpträning! Amanda och Elin verkade inte vara så trötta, men shit, jag trodde helt seriöst att jag skulle spy och att jag skulle svimma när vi sprang där. Det var ändå bara 2 varv på elljusspåret i Burseryd, med lite intervaller! Där ser man, dålig kondis. Kanske ska bättra den lite jao?

Sitter här nu, ska duscha sen blir det bara att softa och lägga sig tidigt ikväll,, fettt jävla trött! :o Kanske kolla på nån film innan jag sover, får se lite! :)

Ska ialla fall till Halmstad med Ebba imon! Får se om man träffar nån rolig människa eller om det bara blir jag och Ebba :D Ska iallafall sova i hennes stuga imon, fett soft! På fredag kanske filmkväll? Sen lördag, fest :)

Aja, ska ner nu igen. Fryser så jag skakar, rackarns! :(


- III FUCKING LOOOVE MYYY MÖSSSSA ;**

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0