naglarna är nymålade

Nu har jag målat mina naglar, dom blev .. gråa (a)
Nej men det är fucking snyggt, tror att jag på lördag ska be lilla Ebba om en tjänst! Typ att hon ska sätta dit lösnaglar på mig, hihi (a) Köper det i Halmstad på torsdag isåfall. Jag, Ebba, mamma och Lotta ska ner till Halmstad på torsdag, först gå i stan. Sen blir det åka till deras stuga, bara ha en fett skön tjejkväll och softa som fan! Ta med lite filmer som jag och Ebba kan kolla på och sen på fredagen sticker vi hem!
På fredagen blir det nog bara att softa, sen på lördagen blir det fest. Soft som fan! :)

Haha, idag har jag inte vart utanför dörren, är sjukt trött och har ont i huvudet. Så blir det, så imon på förmiddagen blir det nog att gå ut en runda och vakna till liv! Sen på eftermiddagen kanske det blir att softa med Ebba? Får se lite vad som händer, men tror jag och Ebba sa idag att vi skulle träffas :)
Nu så ska jag försöka få lite liv i min iPhone som jag håller på att uppdatera, hihihi fett nice! :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0