nyduschad

Nu är jag nyduschad och fräsch, nu ska jag dra till nån spegel och plocka mina ögonbryn! Usch, det gör sjukt ont,, men det måste också göras!
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, spela Bingo Lotto med mammi också!
Just det, det är farsdag idag! Jag firade min pappa över telefon dock, så kan det vara .. Men han kommer hem om en vecka nu, woho! :)
Då kanske man ska tjata lite på han,, kanske man får en för tidig julklapp, alltså en systemkamera. Eller så tjatar jag så jag får ett par schysta hörlurar, så får se (a)

Men whatever, idag har jag inte gjort alls mycket. Jag va ute lite med Jennifer innan, hämtade ju min plattång och mina grejer därifrån, sen så gick vi en runda och så .. Sen när jag kom hem så va maten färdig, gott :) Sen så fikade vi, och kollade på reprisen av Så mycket bättre. Det är riktigt bra det programmet fan! Jag vet, "tantprogram" .. Men whatever, det är ju värsta härligt program!

Men nu ska jag plocka mina ögonbryn, kanske fixa till kvällsmat och sen blir det en soft kväll och lägga sig tidigt! Imon är det skola och aa, bara typ 5 veckor tills det är lov,, 38 dagar för att vara exakt! (y)


Min söta *host* klass :)

kommentarer
Postat av: mirsoon :D

ee inte jag söt noob :D

2010-11-14 @ 19:01:07
Postat av: linda hultman (;

vi är ju jätte söta ^^, x)

2010-11-15 @ 20:36:28

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0