Precis städat rummet

Nu har jag precis städat mitt rum och så! Inatt ska jag "flytta" in här igen, pappa kommer hem inatt! Saknar honom faktiskt!
Ja, som sagt så sover jag inne hos mamma när pappa inte är hemma, hihi (a) Så aa, nu får jag väl liksom flytta in i mitt rum igen, men det är soft! :)

Idag ska jag kanske va med Jennifer,, vet inte riktigt. Isåfall ska jag se till att vi ska göra en snögubbe, gulligt (a) Hahha, nej men den får ni bild på sen isåfall!
Det har ju snöat hela natten så aa, det är lite lagom mycket snö! Men sen såklart så är det typ "varmt" ute, så det är blötsnö! Hahah. Men whatever, lättare att göra snögubbar då ju :D

Nu ska jag ner och se om mamma har börjat med maten, fiskgrattäng blir det idag! (y)


Förra året, snö & brunt hår!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0