sova nu

Nu ska jag nog gå och lägga mig eftersom att jag är riktigt trött nu, träningen satte verkligen sina spår känner jag nu! Så nu ska jag lägga mig och träna magen lite, blir att cykla i luften! Usch, det är fucking jobbigt, men för det bästa mot knäna blir det bra att träna mage och rygg! Så det kommer bli min nya grej =)

Jaja, godnatt säger jag nu, eftersom detta blir det sista inlägget för idag! Imon bär det somsagt av till Halmstad och jag tar kanske med min data, får se :) Men kommer ialla fall blogga från Ebbas data annars!'
Jag har fan inte en aning om vad jag ska köpa i Halmstad, jag har inte tittat ut någonting! Shit, lite sorgligt. Men ska hitta nåt par jeans, nån tunika och så får vi se om det blir nåt mer! Dom har rea på Converse inne på Teamsportia, kanske skulle köpa ett par? 300kr rabatt! SOOOFT :)


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0