träningsvärk i stjärten

Ja, så är det. Jag har träningsvärk i baken, eller asså .. Inte i (a) Hahha, eller ni fattar ^^
Skolan va rätt soft faktiskt, vi hade först hemkunskap. Jag och Viktor ääääger alla på att laga mat ,, eller inte koka potatis men allt annat, haha! Den blev inte ens kokt, och nån bara kokade sönder totalt! .. *suck*
Men yeah, sen va det matte. Det gick rätt fort, vi satt i en annan sal och då så typ satt jag med Viktor, Emmy och Sabina! Vi satt typ och skrattade hela tiden, haha! Men yes, sen lunch. Inte så hungrig va man, så åt en toast hemma och sen packade jag badkläder och sen gick jag till matsalen,, för skulle snacka med Jossa :)
Vi satt och snackade i en kvart typ, sen följde jag henne till uppehållsrummen, och sen gick jag till badet, bytte om och sen va det dags att bada!
Amanda och Kajsa hade egen lektion, så först skulle vi simma 200m som uppvärming och sen skulle vi ha nån stafett, det va kul :)
Sen va det svenska, pratar fucking danska ju! Fattar ingenting, haha. Sen fick vi tillbaka våra uppsatser vi skrivit, hehe IG! (nn) Nej okej,, kanske inte IG, men får ialla fall göra om HELA jävla uppsatsen för det va så mycket kopierat från internet, så Amanda ska hjälpa mig med den. Ska läsa boken när jag skrivit färdigt!
Jaja, sist tyska, gjorde omprovsdel. As tråkigt, ahha! Men tyskan flöt på riktigt snabbt för den delen, softisch :) Gick hem direkt, satte mig vid TV:n och sen gjorde jag mat till mig. Makaroner och pannbiff, gott som faen. Hahah, kollade på Tjorven och Skrållan sen också, mysfilm ju :)
Men yes, gick upp hit sen. Softar som fan just nu, ska läsa ett eller två kapitel i fucking boken. Sen ska jag läsa på lite till matteprovet imon! Hoppas det går bra ju.
Ska försöka hinna med att fixa till mina naglar idag också, hahah! Dom är tråkiga och nagellacket har börjat flagna bort -.-


- Jag behöver verkligen ta nya bilder,, känns som det alltid är gamla! :s

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0