tröttare kan man inte vara

Uuusch, mitt liv suuuger! Hahaha, eller inte .. Pussss ;*
Nej men jag är så fucking trött, tror jag snart går och hänger mig .. *gääääsp*, så nu ska jag väl försöka ta tag i mitt liv och göra nåt vettigt med det! Smsa nån skoj kanske?

Kalaset innan va ju såhäääääääääääär kul! Satt och va inne på msn och smsade lite med Ebbis,, socialt! (nn) Sen gick jag och mamma hem, jag är va fucking trött och mamma skulle handla. Så vi stack hem, jag la mig på soffan och degade ihop där! Sen kom min katt och la sig jämte mig, fy va mysigt asså. Hon är söt min katt asså, hihih bby!
När mamma kom hem hade hon vart så snäll och köpt godis till mig! Guuud så gott, love it :)

Men orkar inte med att blogga mera nu, hhaha! Så nu blir det att bara sitta vid datan och lyssna på skön musik och tänka på igårkväll .. duärunderbar


NI ÄR BÄST TJEJER!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0