hemma från skolan nu

Nu har jag kommit hem från skolan, soft som fan!
Skolan idag va jobbig tyckte jag, eftersom jag har så fucking ont i huvudet av min tandställning. Så aa, det går lite tungt kan jag säga!
Idrotten på morgonen va riktigt tråkig, eftersom vi hade redskap. Finns det nåt tråkigare? Nej faktiskt inte, haha! Jo typ friidrott, men aja whatever. Efter idrotten har vi bara en liten kvart på oss att göra oss iordning och så, sen har vi fysik. Det är sjukt jobbigt, fettblä -.- Men aa, det gick la rätt bra,, och vi är fett lätt den bästa & roligaste gruppen på hela fysiken, den består av mig, Kajsa, FridaS, Marcus och Alexander, hhaha. Ni hör ju bara, liksom! :D
Men aa, sen va det fucking matte, jag tycker inte alls att det är roligt längre. Jag tycker faktiskt att det är riktigt jobbigt, eftersom jag aldrig fattar och att vi har fett sämsta jävla matteböckerna. Fattar inte detta vi håller på med heller, så aa! Sedigh är inte den bästa på att förklara heller tycker jag.
Men whatever, tyskan och engelskan gick bra! Vi hade lunch mellan tyska och engelska, jävla kattmat såg det ut som, haaha! Fett ofräscht tycker jag då. Sen så kletade jävla Frida Svensson smör på min tinning, bläää! Ni fattar inte hur äckligt det va? Så aa, blev lite fläckig där när jag skulle ta bort det!
Slöjden sista idag gick rätt bra ialla fall, tycker faktiskt att jag jobbade på riktigt bra idag :)

Men nu sitter jag här, har precis ätit omelett, inte jätte gott men whatever! Dricker Loka också, fläder och citron smak är det, riktig god är den! Fett lätt att ni ska testa den! :)
Nu ska jag göra lite på min svenska uppsats, för tror att jag ska börja i tid med den! Haha, engelskan blev riktigt stressig nu i helgen!


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0