saknar mitt gamla hår

Sitter här nu, orkar ingenting fan! Jag tänker på Ebba hela tiden, bli bra nu gumman. Det va så jävla hemskt igårkväll, när du låg med ditt huvud i mitt knä och grät, sov nästan och kunde knappt prata. Du kunde inte stå själv, och du bara skakade!
Ebba, bli frisk nu på direkten, jag älskar dig<3

Kalaset idag va la rätt soft, släkten på pappas sida var här och firade mig :)
Jag fick smink, parfym, nessesär, nån katt prydnad (helt svart, utan detaljer) och så fick jag såklart pengar och blommor.
När alla gick hem, utan familjen Emterby så lekte jag, Charlie och Mingus. Charlie och jag lekte ta, och Mingus va med, haha! :) Sen skulle jag sitta på golvet och Charlie skulle hoppa på mig när han sprang, lillevännen!
Sen när dom gick också så åkte vi och handlade lite, köpte godis och loka till tåget imon. Det blir riktigt drygt att åka tåg så länge, vi åker från Värnamo kvart i 10 och kommer till Sala tio i 3.. *suck*
Men yes, när vi handlat så gick jag och pappa ner och skruvade ihop min kära cykel, haha! Den är så jääävla stek, det lyser verkligen om den! Så ser ni en fucking rosa cykel, så är det nog jag på den (a)
Sen så åt vi pizza, eftersom att jag fick bestämma kvällsmat :D


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0