uselt frida

Förlåt kära läsare!
Jag har verkligen vart sämst på att uppdatera, bara slängt in nåt meningslöst inlägg ibland. Men enligt mig så går skolan just nu före bloggen. Vi har ju mer än 2 prov i veckan, och det är riktigt jobbigt ska jag säga er! Men just nu så har jag bara kemi, musik och biologiprov som ska göras! Sen är det nog lugnt för en stund framåt och då ska jag se till att bli lite bättre på att uppdatera.

Ja, vill ni veta hur jag mår? Förstår det,, *blink*
Jo, jag mår väl lite sådär hela tiden. Jag har fått tandställning, ont i huvudet hela tiden ska jag säga! Men jag överlever, haha!
Hösten kommer snabbt som bara den, det va ju inte alls längesen det var sommar och 20 plusgrader varje dag. Nu är det nollgradigt varje morgon innan man ska till skolan, höstlöven pryder gräset också! :)
Jag fyller år på lördag (23/10) ju, och då kommer släkten hit och fikar. Hoppas på riktigt många fina presenter, hehe. Sen på söndagen bär det upp till Sala, där vi ska fira mig och min mormor som fyller 80 år på måndagen! Då ska vi äta ute och bara ha det allmänt mysigt!  Vi åker härifrån vid tio i tio tror jag, så kommer vi dit vid tre. Det är en lång tågresa, men whatever. Det är ju bara soft att sova och läsa lite,, så det går nog rätt fort faktiskt. Ska nog försöka att träffa Linn också när jag är där uppe, vill verkligen träffa henne, eftersom jag aldrig träffat henne. Såg henne inne på Åkrahallen en gång bara, och det är 2 år eller 3 år sen ju!

Men nu ska jag dra mig till sängen och försöka sova, eftersom jag har en dag i skolan imon som väntar, idrott första timmen också. Man är ju på väg att dö på dom lektionerna! Sen på eftermiddagen har jag fyspass med laget och damlaget, hoppas väl på det bästa, får se om jag ens går för jag har prov på onsdag och fredag,, suck -.-

Och förresten, så fyller Nellie Hultman 13 år idag! Grattis Nellie, hoppas du haft en bra dag.
Och Frida Lorentzon fyller också år idag, 15 fyller hon dock! Grattis Fridastumpan :)

Jag ska försöka uppdatera imon, om jag hinner!
Godnatt.



kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0