Nu har skolfotot kommit

Usch, skolan va jobbig idag. Ialla fall biologin! Vi har börjat snacka om hjärnan. Det är sjukt drygt, fattar ju ingenting. Hennes röst är också väldigt jobbig, huvudvärk! Sen hade Flamur med sin parfym in på lektionen och satt och sprutade massa äcklig parfym. Trodde helt seriöst att vi skulle dö där inne :s
Sen efter skolan stannade jag kvar en timme med Emmy! Hon skulle typ till Gislaved så hon skulle vara kvar lite längre för bussen gick sent. Så vi satt där och snackade massa killar och förhållande och sånt där shit. Lite mysigt ju :)
Sen så när jag kom hem fikade jag och så, för va inte så hungrig. Åt ganska mycket i skolan idag! Så yes, tog lite mjukpepparkaka och saft. Och satte mig vid datan :D
Jag och mamma gick bort till farmor och farfar innan och skulle se hur dom hade haft det i Tyskland. Dom hade haft det bra tror jag. Deras katt är tyvärr död, menyes. Sånt är livet, tyvärr!

Nu ska jag och mamma snart äta pannkakor, fett gott :)
Skriver kanske senare!


kommentarer
Postat av: emmyisbring ♥

tack för du väntade ! :D <3

2010-09-14 @ 21:34:58

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0