vaknade nyss

Sitter i Ebbas säng, för vi vaknade nyss. Ebba stack precis ner och duschade så jag får nog sitta här ett tag till.
Igår så hann jag inte skriva, eller tänkte rättare sagt inte på det, för vi åt direkt när jag kom dit och sen så målade vi naglarna och lyssnade på fett gammal musik, haha! Så sjukt söta vi är alltså, nästan pinsamt ju (y)
Sen stack vi till Nordinskolan och snackade med lite folk, sen så cyklade vi hem igen. När vi kom hem så kollade vi på film,, "Ciao Bella" tror jag den hette. Den va rätt bra faktiskt.
Sen så gick vi ner och tvättade bort sminket och sånt där, rätt soft! Vi gick och la oss sen, somnade nästan direkt :)

Idag vaknade vi vid 10 tror jag, för det ringde, haha! Så nu är vi vakna.

Ska äta macka nu, sen ska vi fixa oss och sen blir det marknaden ffs! :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0