skola suger fett myckehhh

asså seriöst, skola är inte kul ;o
jag som hade längtat så mkt, va ju på väg att dö. va så j'vla f'cking trött ;o
mirson typ dödade mig på bordet, han la ner mig och typ slog på min mage -.-
asså seriöst, va ont det gjorde :(
aja, sen efter skolan gick jag med amanda hem.
vi åt lite, busade lite som vanligt (a)
haha, sen så dansade jag typ.
sen somnade jag typ halvt, ahhaha.
sen så körde jag upp mina fötter i amandas ansikte, hehe.
sen gick jag hem vid sju, och då fick jag inte gå ut igen :(
åt en macka med leverpastej och ett glas juice typ.
sen tog jag en klementin och ett äpple och satte mig här ^^

nu snackar jag med alexander :)
messar lite och sånt där med.

imon konfa -.-
får inte va med på adventscupen heller :'(
fittinfluensa jag hade ;s


puss
frida



kommentarer
Postat av: Friday

skolan suger, fattar va du menar ://

P.S. du känner nt mig

2009-11-26 @ 20:37:37

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0