inget vettigt att skriva

fan, jag har inget vettigt att skriva, men ialla fall så ska jag nog fixa lite bilder från shalom :)
print screen in my heart (L)
hihi, förlåt. tycker det är kul bara, så fixar nog in några imon. för orkar inte fixa alla och sen lägga in dom, så lägger in dom imon istället. hihi,, det är nice!
idag har jag jobbat, men sen fick jag ont i huvudet så fick gå hem, hehe ^^ ialla fall det va inte kul, så jävla drygt är det, omg dör typ på det. ta några stycken, lägg i en bytta, väg, kasta i en grej, trampa på en pedal och pssssch så blir det en påse. så står jag,, gjorde 200 idag (h)
jaja, ska inte prata om mitt jobb,, fett tråk.
ialla fall så har jag inte nåt vettigt att skriva, så kom med lite förslag!

puss frida

+ when love takes over, yeah yeah

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0