ont i magen fan

hejsan,, idag så vaknade man hos lilla magie med lisa och magie.
club nordic igår va helt okej faktiskt, kunde vart bättre musik och så, men helt okej annars!
ialla fall så kom vi nog hem till magie vid 2 eller nåt. ialla fall så åt vi då, och sen så ringde lisas kompis,, typ nicklas eller nåt? ialla fall så svarade jag och han trodde det va lisa först, omg så jävla sämst! just det, han skulle ju checka min blogg idag, pahaha ^^
ialla fall så la vi oss vid 3 typ, fett skönt. man va verkligen hur trött som helst ju.
somnade typ direkt,, och sen vaknade vi vid tjugo i 11. åt frukost och sen så åkte jag och lisa hem för hennes mamma kom och hämtade oss. tack (aa)
när jag kom hem va det att äta och sen fixa mig för skulle på släktkalas, omg så tråkigt :s   somnade typ i soffan där,, piinsamt (hh)
sen hem och nu sitter jag här. sen så ska jag sova, är hur trött som helst :s

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0