påsklov nu, fyfan va skönt

hejsansvejsan.
sitter här, kom nyss hem.
jag och pappa och mamma har varit i samhället och handlat och ah ni vet, typ inte så mycket mer ^^
jag köpte en ny mascara och ett nytt nagellack,, glitter (a)
vi va också inne på radiomagasinet, ska köpa ny mobil men vet inte vilken jag vill ha.
lägger in i nästa inlägg.
jaja, ialla fall så i skolan idag va det typ inte så nice. gick till typ tio i tre,, fyfan hur kan dom låta oss plågas så länge?! :o
först typ so, vi hade prov. eller asså man fick välja på vanligt prov eller skriva om en sten,, jag skrev om en sten. shit det kommer verkligen inte gå alls bra :s
sen fick vi glass också, omg va gott. ialla fall så va det ananas split. (y)
svenska sen, då fick vi gå en tipspromenad som handlade om påsken, helt nice faktiskt. det va jätte fint väder innan, men nu är det typ regnigt.
sen så va det matte, inte så nice. jag gjorde min diagnos, jag fick alla rätt. omg, första gången typ. eller asså det är typ första gången jag gör en diagnos i 8:an haha :D
ialla fall så va det mentor och så efter, vi fick gå runt i vårt uppehållsrum och städa typ. hahahahh.
sen lunch, kålpudding. den är verkligen inte god. så ah, den dissar jag ialla fall.
sen va det fysik, fick fan bara g på mitt prov. trodde verkligen på ett bättre, men icke :(
nu ska vi börja med magnetism, eller va det heter. fattar fan inte fysik,, har ändå vg i det.
sen så va det tyska, vi pratade om påsken.  heute ist gründonnerstag.  fett duktig jag är (hh)
ialla fall så tror jag det stavas så eller ah. hahaha. engelska va det efter det,, jag skriver då om navy cis, fett bra är det om ni vill veta! :d
vi typ skriver om en sak, så ska vi berätta om det sen inför hela klassen, hehe. sen ska vi lämna in bokrecension också efter lovet så ska nog typ skriva lite om boken jag håller på att läsa. den suger fetekuk :s
sen va det slut, och nu är det fett med lov i en vecka och några dagar!
fyfan va skönt.

nu lyssnar jag fan på 'det var en gång en fågel' - laser inc
hahaha, jag är ju fan cool :D



kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0