ska sova nu

hejsan.
som ni märker har min blogg blivit ganska tråkig. bloggar nästan bara med mobilen, men jag orkar aldrig blogga med datan eller så. inget liksom vettigt att skriva liksom, ahha ^^
men idag har jag ialla fall vart i skolan, sen så sov jag när jag kom hem. efter det va det träning, usch va inte alls på bra humör. det va första gången jag spelade med piercingen,, sträckte bara på magen en gång ovh då gjorde det ganska ont fan. sen fick jag några slag men jaja. det regnade ffan, skit jobbigt. man såg fan ut som en slickad hund eller nåt, fett pinsamt ju ^^
men ialla fall så när jag kom hem så duschade jag, åt och sen så skrev jag en uppsats om amanda. har typ att berätta för klassen imon om nåt, så jag skriver om amanda ^^
jaja. men nu så orkar jag inte blogga mer.
imon så är det nån konfa sak eller nåt, fett tråk omg :o

puss
frida

+ KAJSA KOM TILLBAKA TILL SKOLAN IGÅR! :D:D:D:D <3


- jag igår -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0