vill ha







vill verkligen ha dessa, seriöst så snygga (y)

förlåt att jag inte skrivit nånting idag, inte orkat vafan.
tänke inte skriva så mycket nu då, men ialla fall så va jag hos amanda innan med elin.
sen kom kajsa också, vi spelade spel. haha (a)
gick hem vid halv sju, och då hade pappa grillat fläskfile. det va riktigt gott.
gick upp och satte mig här sen, och har suttit här sen dess,,
så ska typ ta och dra nu, för jag ska upp vid 9 imon. för ska ner till samhället vid 10 med mamma.
hon skulle in på klädhörnan och jag in på afrodite,, ska köpa nagellack remover och kanske nytt nagellack.

imon ska vi fira påsk hos ebba och dom med massa folk vafan :D
sen på kvällen vet jag inte vad som händer vafan, hahaha. blir nog nåt ialla fall.
men vafan ska man ha på sig då? har ju fan ingenting :s

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0