yeah,, sova tidigt idag

hejsan,,
nu sitter jag här och kollar på tv, navy cis in my heart (L)
ialla fall så jobbet va helt okej, tjäna pengar är ju alltid nice! ialla fall så jobbade jag i typ 1½ timme så ja, imon ska jag jobba också. sen så på onsdag bär det av till shalom,, vill inte åka just nu. fan att det är över sigges, omg dör :(
jaja, det kommer två ggr till när jag går på nordin ju, och jaja :)
men imon så jobbar jag nog lite längre faktiskt, men aja får se imon.

skolan imon också, nu måste jag plugga glosor. och fan jag har utvecklingsamtal imon ju, omg så jobbigt :o
jag kommer få massa skit av sedigh, shit :s

men ska nog göra nåt nu, för det är ganska drygt att sitta här och inte göra nåt ;s

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0