hiss & diss



nu ska jag börja med veckans hissar & dissar, as kalas :)



- jag tycker coolstuff är en riktigt bra sida, massor av grejer att beställa till ett kanonbra pris. och det är inte bara saker man kan beställa, utan också uppleveser som t.ex att köra en F1 bil elr att bli sminkad av en make up artist.
klicka här för att komma till hemsidan.

- jag vill hissa kissie, en riktigt bra bloggerska. hon vet vad hon pratar om och kan verkligen blogga på riktigt.
klicka här för att komma till kissies blogg.

- jag vill hissa madicken, en riktigt stark tjej som verkar gått igenom mycket svårt i livet. hennes blogg är den bästa bloggen av dom alla, inga fel. madicken vill hjälpa folk som mår dåligt, eftersom hon vet vad man ska göra för att få nåt bra i huvudet.
klicka här för att komma till madickens blogg.

- jag älskar coca cola så mycket att det måste med få vara här. det är tyvärr inte så bra, varken för hälsan eller tänderna, men man kan inte sluta dricka när man börjat.
klicka här för att komma till coca colas hemsida.




- jag vill dissa kenzas blogg. helt värdelös, bara massa bilder på henne själv, helt egotrippad. några få bilder är inte på henne, det stör mig. bloggen är inte så intressant heller, faller inte mig i smaken ialla fall.
klicka här för att komma till kenzas blogg.

- jag vill dissa skolan, det är den värsta platsen i hela smålandsstenar. det ända roliga med att komma till skolan är att träffa mina underbara vänner.
kolla bara på hur skolan ser ut, ser ut som ett jävla fängelse, och lärarna ska vi bara inte prata om. visst det finns några få som är bra, men de flesta är bara helt borta.
skolan har inte ens en hemsida. helt kääässst! -.-

kommentarer
Postat av: M

Tack för du hissade mig :*D

2010-01-16 @ 16:47:07
URL: http://conler.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0