11:58

Hejsan!
Vaknade vid tjugo i elva av att mamma väckte mig. Sjukt dumt av henne, för man blir ju bara så sur!
Jaja, det blev ju bara ner att äta frukost, som bestod av en fullkornsmacka och ett glas O'boy! Älskar O'boy på morgonen, fråga mig inte varför. Satte mig vid TV:n en stund sen, kollade runt på alla kanaler som finns faktiskt! Hahaha, nej kanske inte alla då (a)
Sen så kommer mamma hem vid halv 2 kanske och äter mat. Sen ska jag vandra till Amanda, som åker till Thailand på måndag! Hur kan alla lämna mig? Jennifer är ialla fall kvar en stund, för hon lämnar mig sen också. Taskiga alla är :(
Och nu får jag inte igång TV:n på mitt rum heller, jag som måste kolla på City akuten idag. Eftersom jag blivit lite beroende av det så blir det nog att köpa alla dom säsongerna, rätt många men sjukt bra är det!

Lägger in en dagens outfit senare!
Och just det, jag fixade ett sånt där redigeringsprogram för bilder till datan igår också. Typ The Gimp eller nåt sånt hette det, så nu blir det bara att öva i det!


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0