aj min hals

Hejsan!
Vaknade vid 11 typ, för då va jag sjukt hungrig! Haha, gick och la mig vid halv 4 inatt :) Snackade massa med Rasmus yeah, kul!
Somnade direkt gjorde jag ialla fall, skönt. Vaknade då vid 11 idag och nu så sitter jag här. Precis "ätit" frukost, kan typ inte svälja idag,, gör så sjukt ont! Så mamma är nere och köper glass till mig nu :) Snäll är hon!
Men ja, idag så händer ingenting faktiskt. Ebba och Jennifer är i Halmstad och roar sig ialla fall.
Ska nog bara va hemma och ta det lite lugnt med halsen och så, på måndag blir det doktorbesök för att se om jag har fått halsfluss. Tror det är det, för har haft det innan och då gjorde det typ så här ont ju!

Nu ska jag låta Rasmus sova lite till, sitter på mitt rum och han ligger i min säng och halvsover typ. Så ska va lite snäll nu, skriver senare kanske :)

Puss
frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0