Är med ebba men whatever

Åt nyss kebabtallrik med Ebba, haha :D Vi delade en, as gott fan. Väldigt mätt dock, men det ska man la bli när man äter? Precis.
Jag och Ebba sitter här nu, kollade lite på solbrillor. Men bäst att inte kolla mer, för då blir man väl kär i några, men så kan man inte köpa de (a) Haha, så är det faktiskt ibland.
Nu sitter hon och spelar spel på iPhonen,, som jag köpt ett skal till. Det köpte jag i Ullared igår, hih (a) Massa glitter på, visar väl nån dag!
Haha, men när Ebba cyklat hem skriver jag istället. Men vi kollade film igår och sen så lekte vi män. Målade skägg och brösthår och tjocka ögonbryn och allt. Sjukt söta va vi! Sen så stog vi inne på hennes toalett och sådär jumpstylade (a) Haha, vet inte vad det heter :) 
Sen så gick vi och la oss vid halv 3. Vi låg och snackade länge också, så vid halv 5 typ somnade vi!
Idag gick jag upp vid halv 11 kanske för skulle hem och sen till Sjötofta! Det va tråkigt där, så orkar inte berätta nånting. Sen när jag kom hem smsade jag Ebba och då så kom hon och då stack vi till Pump och köpte slush ice, gott! Sen så gick vi och satte oss på torget typ, satt där länge. Sen stack vi till Villstadskolan och satt där och gungade. Vi gick hem sen för det va mat, eller kebab! :D Hahah, så gott.
Nu ska Ebba kolla sin BDB och sin blogg. Så jag bloggar sen istället! :)


SÖTA :)

kommentarer
Postat av: linda ;)

hahah, heta & feta x)

2010-07-28 @ 12:33:28

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0