DammsugarN^

Haha, kom precis in. Har hjälpt pappa med att dammsuga poolen, den va verkligen inte trevlig nu! Uschuschusch, inte allt för fräscht ska jag säga! Så det va verkligen dags för att dammsuga den rackaren! Det är sjukt jobbigt, ont i ryggen får man också. Och nu är vattnet helt grumligt för man drog upp allt så när det lägger sig igen så ska vi använda en nyckelpiga typ som man dammsuger med, haha. Kan ta en bild på det sen, för den ser kul ut :) Ungefär som en sån där självgående gräsklippare, fast på botten av poolen och en slang över.

Nu så sitter jag och tuggar på salta björnar, sjukt gott är det!
Innan åt jag äppelkaka, haha, den va inte ens god :$
Ikväll blir det nog att gå till sängs rätt tidigt, ska upp och springa imon tänkte jag, sen kanske det blir träning på onsdag, måste verkligen träna innan Eskilscupen. Haha, ingen kondis alls nu :(

Men nu ska jag göra nåt annat!


Gammal bild

kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-19 @ 18:01:38
URL: http://hallgreen.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0