hemma från ullared!

Äntligen hemma från Ullared.
Alltså vi gick inte ens in i GeKås,, det va så jävligt med folk. Men vi gick till dom affärerna runt där ju. Mamma köpte en fin piercing till mig, inne på Guld&Silver. Sen gick vi till MQ och dom där affärerna. Hittade ett par skor, med nitar där fram,, rea va det också, så dom kostade bara 100kr! Nu ångrar jag att jag inte köpte dom, för dom va fina ju. Men jaja, sen så gick vi till MQ. Där hittade jag 2 halsdukar, det va 2 för 100kr. Så tog en rosa och en mörklila! Och så hittade jag röda BjörnBorg trosor. Hittade inget mer sen, så vi gick och åt. Cheeseburgare med pommes, mums! Hihi, sen skulle vi till glasögonaffären, men då så va det så mycket bilar så aa. Vi orkade inte. Då va vi ju på fel håll, och aa. Gick ju inte alls bra, eftersom det va typ 6km lång kö på den stora vägen. Så vi fick åka runt hela Varberg och Falkenberg och så tillbaka! Haha, men hann ju sova ialla fall (y)
När vi kom tillbaka fikade vi och jag satte i den nya piercingen, jätte fint tycker jag.
Och just det, den fanns inte jag ville ha, mitt söta F :(

Nu väntar jag på att Ebba ska komma, vet inte om hon ska sova här inatt, men imon sticker vi till Halmstad. Kommer hem på måndag, så det kommer inte bli bra uppdatering. Hoppas Ebba tar med sin data så får ni nåt inlägg ialla fall.
Ska nog ner till Afrodite nu, måste köpa lite smink och lösnaglar. Haha, så busigt (a)
Eller skiter nog i lösnaglarna, för aa. Ska ju till Halmstad imon till stan en sväng tror jag! Blir softination vafaen.
Jaja, nu ska jag be Anna och mamma köra ner mig dit då.


kommentarer
Postat av: Sara

SV; hihi okey tack :D

2010-07-29 @ 18:09:50
URL: http://saraa.devote.se/
Postat av: Anonym

fin piercing =)

2010-07-31 @ 20:23:35

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0