Molnen kom emellan mig och solen

Himlens moln kom och la sig emellan mig och solen! Då blir man lite sur, men dock så passar jag och mamma på att laga mat istället då, eller mamma!
Nu har vi ätit och allt, så nu gick jag upp hit. Ska nog vila en stund sen tror jag, och ikväll bär det av upp till Jennifer och Monica där jag och mamma ska ägna kvällen.
Blir nog kanon!

Nu ska jag spela Sims, har laddat ner till grejer till Simset, asså typ nya dörrar och sånt där!


Gammal bild på mig & Jennifer <3

kommentarer
Postat av: LINA.H.

SV ja gtycker din blogg är fin. Enkel och bra o läsa. :) Min då? (jag ska byta design för jag vet att den är ful) haha

2010-07-16 @ 15:38:06
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA.H.

SV. nej men ush. Haha. Jag söker ju någon som kan bya min design för att den är så ful. Du kan få min ;) haha. Näerå. Men din är fin och enkel. Det ä rju skitsvårt att designa en proffsig blogg som direkt ser jättintressant ut. Men inläggen kan ju vara vita och att du har ngn annan bakgrunsfärg. Kanske rosa efetsrom resten av allt i bloggen går i rosa?:)

2010-07-16 @ 17:02:35
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0