tidsfördriv

AVSLUTA MENINGEN!
Jag har insett att min senaste kyss - var ett tag sen
Jag pratar - för mycket
Jag tycker om - att gosa
Jag avskyr när folk - ljuger
Mina närmaste vänner är
- Ebba, Jennifer, Amanda, Lisa & Emma
Min första vän hette - Jennifer & Oliver
Kärlek är - bra
När jag borstar tänderna - så skrattar jag åt mig själv
När jag lagar mat - så blir det riktigt gott
Det sexigaste yrket är - ääeh, vet inte riktigt
Jag är rädd för - spindlar
Den värsta känslan är - veta att man gjort fel
Den bästa känslan är - när man är kär
Jag är bäst på - allt
Jag är sämst på - inget
Om jag var ett djur skulle jag vara
- en katt
jag var en insekt skulle jag vara -  inte spindel ialla fall!
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - nåt som inte används, då får man ju ialla fall inte ont
Jag kommer alltid att vara - bäst
Det finaste som finns - är du 
I sommar - ska jag ha så riktigt jävla roligt
Sist jag grät var - va ett tag sen
Jag kan - allt fan
Jag kan inte - sluta skratta när jag börjat
När jag vill tänka går jag - ut
När jag bakar så bakar jag - olika
Min mobiltelefon är - bäst, iPhone
När jag vaknar på morgonen - så vill jag sova mera
Innan jag går och lägger mig - så spelar jag alltid på iPhonen
Just nu tänker jag på - att gå och lägga mig
Bebisar är - äckliga
Idag har jag - spelat minigolf
Ikväll ska jag - klockan är tjugo över tre
I morgon kommer jag - inte göra så mycket
Jag vill verkligen - ha tillbaka min röst!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0