tog från jennifers blogg

Juli testet
- Gör det innan Juli är slut

kärlek
är du kär? mm
i vem isåfall? - säger jag gärna inte här, men den vet det
har du dumpat någon? aa
har du blivit dumpad? aa
hur många förhållanden har du haft? ett som va seriöst
har du verkligen varit kär? aa
har du sagt jag älskar dig utan att mena det? aa
är du rädd för kärleken? kanske, vill inte blir sårad
har du blivit kär i en bästa kompis? nej, tror inte det

badgirl/badboy
har du rökt? aa

Har du snusat? aa
är du beroende? nej
har du varit full vid fel tidpunkt? haha nej

har du varit otrogen? nej, fan ska man va det för?! Så jävla onödigt

har du hånglat med fler än 5 personer? nej
har du hånglat med fler än 10 personer?
nej
har du haft sex offentligt? nej

har du haft camsex? nej
har du spelat klädpoker? nån gång

tycker du att det är coolt att supa? nej


utseende
hur lång är du? 1.62 tror jag
ögonfärg? typ blågrön
hårfärg? blondiiiie :D
stil?  vet inte riktigt
är du nöjd med ditt utseende? jag vet att det finns fulare, men asså jag kan ju inte säga att jag är jätte nöjd?
är du mogen? haha, ibland händer det väl också
skriver låtar/dikter? när jag är ledsen
du kör handboll/basket? nej
du kör fotboll/innebandy? fotboll

du är ofta med kompisar? skapligt, men nu är både amanda och ebba borta

du spenderar mer än 6 timmar på datorn/tven väldigt ofta? haha, ja! Datan är mitt liv

du tycker om att
[x] kramas
[x] pussas
[x] prata
[x] sova
[ ] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[/] vara ensam - när jag är ledsen
[x] vara med kompisar
[x] vara kär
[/] vara i skolan - när det händer nåt kul
[ ] vara hemma
[x] shoppa
[x] se på film


du är nöjd med
[ ] din kropp
[ ] dina bröst
[/] dina ögon
[x] ditt hår
[x] din längd
[ ] din näsa
[ ] din mun
[/] dina ben - ibland!
[ ] dina tänder
[x] dina händer
[ ] dina fötter
[ ] hela alltet
[x] ditt liv
[x] dina vänner!


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0