ut och vandra

Hahaha, gjorde bomben ner i vattnet efter ett tag uppe på kanten av velande. Ska jag hoppa i eller inte? Hahah, "nu hoppar jag", men aa. Sen lovade jag ju och då fick jag hoppa i, jobbigt (a)
Tog bilder med min kamera, under vattnet alltså, så dom får ni imon på förmiddagen, missa inte! :D
Nej men aa, nu så sitter vi uppe hos Jennifer igen, ska nog ut och gå en runda med Hanna också, nice! Det är faktiskt väldigt skönt ute om jag får säga det! Det tycker Jennifer också, det bestämmer jag!
Men nu ska Jennifer blogga, så aa. Detta blir väl det sista inlägget för idag, så ni får kommentera och sen läsa imon också!
Sov gott senare, och hoppas alla har en bra fredagkväll!



kommentarer
Postat av: Fiona

Hoppas du får en supertrevlig lördag idag! :)

2010-07-17 @ 11:43:03
URL: http://lovefiona.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0