fotboll sen, måste äta nåt nu typ

hejsan!
mitt tangentbord har damp så kanske inte blir så långt inlägg nu fan :s
men jaja, ialla fall skolan va niice idag! kom hem vid tjugo i ett, fyfan va nice! dragkampen efter lunchen va as rolig, alla va typ roliga! vår klass vann i 8:an, WOHO! :D
men aja, jennifer följde med mig hem och så. då satte vi oss på altanen, sen så spelade vi lite fotboll och skrattade som fän! :o
men jaja, sen så kollade vi lite på film, men sen skulle hon till gislaved och köpa en kjol!

snart ska jag ta och äta nåt, sen så hörs vi kanske senare. men jag bloggar med iphonen då, för matchen slutar, om det inte är typ förlängning och sånt, vid halv 9. så jaoo, vi hörs senare!

puss frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0