orkar inte skriva

hejsan!
orkar inte skriva, orkar ingenting vafan, är hur trött som helst. men jaja, skriver lite.
skolan idag då, gick till tio i tre men fick sluta 10 minuter tidigare. vette fan varför? men same shit ;s
sen följde jag med jennifer hem, vi solade lite och så (y)
ner till nöjet sen, så satt vi utanför och sen kom folk och filmade jennifer, hehe. lite kul vare, för jennifer blev hur sur som helst och allt. men jaja.
sen kom ebba och vi gick och snackade en stund, sen till nöjet igen och sen ner till klädhörnan för dom hade kvällsöppet ikväll! men sen så aa, så gick vi tillbaka och allt. sen så typ bröt jag ebbas finger, omg dåligt samvete :( men hon säger att det inte gör nåt och allt men EBBBBA! :(

men nu ska jag ta och lägga mig och se om jag kan sova.
hoppas på att min vagel är borta imon, gör jävligt ont nu kan jag tala om :/

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0