vafan händer ikväll

häällo.
sitter här och ninni och uffe har precis åkt iväg. dom skulle inte stanna här till imon, men jaja.
jag har ialla fall inget att göra ikväll, för ebba ska iväg. så ja, det blir nog att ruttna här hemma och typ trycka i mig fett med godis eller nåt?
men jag sov hos ebba inatt ialla fall, fyfan va kul vi hade igårkväll!
rasmus ringde helt random och så, jag och ebba lyssnade bara på sånna gamla låtar, typ ' du är så ' och ' i en rosa helikopter ' och sånna där. ahaha,, vi är fan fräcka! :D
sen så gick vi och la oss vid 1 typ, och idag vaknade jag vid 10 för lou kom in och väckte mig, och då skrek jag på han och då vaknade visst ebba, wwoupsi (a)
då gick vi in och satte oss och snackade med lotta, haha. sen ner och käka frukost. sen skulle ebba till gislaved och köpa kjolen, som hon inte köpte igår. haha ^^
då stack jag hem, åt och så typ. sen lekte jag med bullen lite, han är galen vafan! haha, men shit så söt han är, thihihi (a)  sen skulle odm hem, och då så typ provade jag kjolen igen och linnet med. mamma tyckte det va as fint ialla fall, hihih :)

men nu vill jag snart att ebba ska ringa för jag är skit trött och håller på att ruttna sönder här ;s
vi skulle kanske slinga håret idag? vette fan, haha ^^

puss frida


debi nova - drummer boy

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0