vart ute med jenkan nu också

hoyy.
älskling och jag va ute innan, typ 20 min. älskar dig massor gumman, det vet du!
ialla fall så aa, vi satt på nordinskolan och gjorde ingenting. eller jo pratade och så, värsta allvarliga va vi! men det måste man va ibland, ialla fall när folk ljuger för en!
asså nu tror ni säkert att jag eller jennifer ljugit för varandra, men icke! en annan, säger inga namn, ljög för jennifer innan typ, moget -.-

idag har jag ialla fall inte gjort så mycket, bara slappat vafan. lisa åkte hem vid halv 1 typ, fett tråkigt :( men vi får va snart igen gumman! sen så har jag inte gjort nåt mer, sov lite och min mamma fyller år idag. GRATTIS, JAG ÄLSKAR DIG MAMMA! <3
alla säger grattis tycker jag (a)
men jaja, så tobias och josefin och barnen kom innan och käkade tårta, fett gott vare! :D
sen så nu ikväll gick jag ut med jenkan i 20 min och så, fett mys!

men nu ska jag ta och fixa mig för sängen för jag är riktigt jävla trött nu asså ;s

puss frida


- hittade bilden på hannas bdb, från igår!
älskar dig massor lisafisa! <333

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0