nästan inga prov kvar nu

Nu har vi nog inte några prov kvar, jag blev färdig med svenska inlämningen ikväll, härligt! :)
Idag har jag vart med Ebba ialla fall, vi va ute och stekte med min nyamålade fina rosa cykel! Ska ta nån bra bild på den, i dagsljus eftersom den ser röd ut på kvällen. Surt asså!
Men yes, sen när hon stack hem så fortsatte jag med svenskan, jag höll på med den när hon va här också!

Nu vill jag ha lov, bara imon kvar och sen är det höstlov, fett soft! Ska till Halmstad på torsdag, med Ebba och Lotta, mamma kommer nog ner på kvällen tror jag! :)
Blir kanske och träffa lite folk då ju, hoppas på det ialla fall, eftersom jag saknar vissa..!
Sen blir det nog fest och sånt där, chill som fan! :)

På jullovet hoppas jag på att Linn, från Sala vill och får komma hit. Det skulle bli riktigt kul, festa och så! Härligt som fan hade det vart ialla fall! :)
Sen så blir det också att åka till Ruh Polding och kolla på skidskytte, åka lite skidor med pappa och Åke och på kvällen då kolla skidskytte med pappa, mamma, Åke och Karina! :)

Nu ska jag fan ta och sova, eftersom jag har världens mensvärk, har lust att döda nån nu!
Ooooch, jag lekte med min katt innan, så trillade hon ner från soffan! AHAHHAHA! Fyfan, ni skulle sett, såg hur kul ut som helst :D Ääeh, fan stackars katt..

Nu ska jag sova ja! Hahah, mensvärken tar livet av mig. Puss, godnatt!


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0