får inte spela idag heller

Idag ska jag inte spela fotboll, eftersom Stefan säger att jag inte ska.
Istället ska jag heja på mitt underbara lag, dom ska spela mot Anderstorp. Så kom och kolla, klockan 6 i Burseryd.

Skolan idag sög.
Tyska - gick helt okej
Engelska - gick helt okej
Idrott - gillar inte friidrott
Kemi - tråkigt som fan
Lunch - fisken gick till och med att äta
Matte - gillar inte
E-val - biologi, fick utskällning för jag skrattade

När jag kom hem satte jag mig här direkt, känner ändå att jag måste plugga lite hemkunskap. Sen kanske kolla lite på det där grejen vi ska skriva till engelskan,, vette fan. Sen vid halv kommer Elin och dom och hämtar bilen och kör till Burseryd. Får la hjälpa till lite med uppvärmningen kanske, sen blir det att skrika som fan!

Medans ni är här kan ni ändå njuta av Byz my man ;*

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0