färdig med en fråga i so:n

Yes, nu har jag nästan gjort färdigt min första fråga i so:n, ska bara jämföra dom också, men det gör jag det sista ju. För jag kommer drömma mardrömmar om det där himla fildelning och sånt där shit. Så imon får man la börja lite med den andra frågan, kriminalpolitik. Haha, så himla tråkigt! Det är det att jag fattar inte riktigt vad jag ska skriva om, hah. Det va typ vård och sånt för brottslingar eller nåt i den stilen.
Uppgiften ska mejlas till Madde på tisdag. Tyck att jag är stud om ni vill, men jag vill inte stressa sönder med detta, för då blir allt bara fel.
Nu ska jag nog ialla fall upp, imon har jag bad i skolan. Hur kul blir det då, inte så värst kul! För jag hatar att visa mig halvnaken för hela klassen, jag menar,, kul att vem som helst kan kolla på mig? Inte så kul om jag säger så.

Så nu ska jag upp och sen blir det att sova.


kommentarer
Postat av: emma-sofia

jag vill ha johannes.. istället för fittan vi har! :o <3

2010-09-16 @ 15:24:30
URL: http://hjearterdaam.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0