nu sitter jag här ensam

Nu sitter jag ensam här hemma, as skönt! Fy, känner verkligen inte för att träffa folk idag :o
Jag vill baka eller något sånt idag, haha! Typ chokladmuffins, fy va gott det hade vart. Eller kryddmuffins!
Men yeah,, nu ska jag berätta om gårdagen. Det är inte så mkt att berätta men ,, haha!

Först åkte jag, Amanda, Elin och Kajsa från Smålandsstenar vid halv 10. Vi skulle vara i Burseryd vid kvart i. Så när vi kom dit så betalade vi busspengarna. Det va det ända vi behövde betala, haha!
Men yes, sen åkte vi vid 10, mot Göteborg! 95 lagen satt i en egen buss, haha. Jag satt med Amanda och vi lyssnade på musik hela vägen typ. Sen när vi kom fram fick vi våra sånna grupphäften, där mat, entre och åkband ingick! (y) Sen gick vi och började åka karuseller, as nice. Inte så mycket att berätta ju, men aa. Tiden gick as fort, haha! Sen kollade vi på 3D bion, den va sjukt dålig. Men jaja, haha!
Sen vid 8 skulle vi hem igen, så aa. Då åkte man hem ju, det va ju nice att komma hem också eftersom man är riktigt trött efter en dag på Liseberg.
Jag, Amanda och Kajsa köpte varsin rosa BadHairDay mössa, och Frida köpte en svart sån mössa. Det va så jävla kallt liksom, så man va tvungen att ha på sig den ju!
När jag kom hem så satte jag mig en snabbis vid datan och sen så somnade jag.

Idag har jag inte gjort så mycket, Ebbas familj va här och åt innan ju. Dom åkte nyss, och nu sitter jag här och softar som fan. Ska baka nu! :) Ska kolla lite recept på nätet sen.


kommentarer
Postat av: linda hultman =)

grym mössa, vill också ha en fan :P

2010-09-19 @ 16:06:54

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0