sigges ikväll

Och jag är inte ett dugg taggad :s
Men yes, haha! Får göra det bästa av situationen.

Skolan idag va så himla jobbig, blä. So två gånger liksom, det är fett drygt. Har börjat med judendomen, hur kul är det då? :o
Matten va hur seg som helst, Sedigh hade damp. Musiken va också seg, alla låtar är cp ju :s

Nu ska jag softa, bestämma vad jag ska ha på mig, duscha och sen gå till Amanda :)  Där blir det fixa oss, äta pizza och sen blir det Sigges!
Tjejerna som ska gå är Jag, Amanda, Kajsa, Jennifer, Hanna, Jossa, Sofie, Kajsa och Annie! Tror inte det är nån mer, hehe :)

kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp en bild påd ig hur du såg ut p¨å sigges.:)

2010-09-25 @ 09:17:43

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0