sitter i sängen

Nu sitter jag i sängen med min älskade laptop! Hihi, den är hur söt som helst verkligen.
Börjat lära mig det lilla tangentbordet, hah! Minimalt ju, så aa.

Efter jag vart med Ebba va jag med Amanda ju, vi kollade runt lite och så på datan, sen så kollade Nellie och Ellen på film på den, och då målade jag Amandas naglar och så. Sen gick vi ut, för vi tyckte att det va bra (yy) Då märkte jag att jag har ont i min höft typ, jobbigt ju :o Så yes, vi gick inte så himla långt. Men hann snacka om massa shit, killar (y) Hahah! Så när vi kom hem satt vi och snackade med Nellie och Ellen. Myspys :)
Gick hem och åt sen, och sen smsade jag Amanda men hon va trött så vi skulle träffas imon istället! Blir bra, eftersom jag också är rättså trött idag ju. Och justdet, dom hade satt upp värsta häftiga hängmattan på deras övervåning, as häftig va den :D

Nu så ska jag snacka med Sandra, hihi. Sen ska jag kolla min facebook och BDB och så, så jag lär nog sitta här en bra stund :)


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0