ska upp och kolla tv nu tror jag

Nu har jag tränat, duschat, ätit, gjort färdigt so:n och skickat den till Madeleine :)
Träningen gick helt okej, det va dock hur blött som helst på planen, precis som den SGoIF matchen vi spelade en gång. Sen höll inte mina ljumskar hela tiden heller, så när det va en kvart kvar fick jag gå av planen. Får nog inte va med på onsdag heller, eller han skulle se hur många det är som kan spela och så, kanske får va med! Hoppas på det, men vill verkligen va med på "duellernas duell" som Stefan säger. Då ska vi spela mot damlaget!

Nu ska jag kolla lite på tv, och sen ska jag upp och kolla på tv. Sen blir det sova, för usch. Jag är så himla trött hela tiden och så, det är ju inte så bra kanske! Haha, men yes, pallar inte med datan nu :)

Godnatt :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0